In aceasta rubrica va punem la dispozitie raspunsurile la cele mai comune intrebari referitoare la modul de achizitie, modul de plata, modul de livrare si alte informatii importante.
Am gresit datele de facturare. Se poate refactura?
In cazul in care comanda este finalizata, modificarea datelor de facturare presupune stornarea facturii initiale si emiterea unei noi facturi pentru comanda aferenta.
Refacturarea se poate face doar in cadrul aceleiasi luni contabile.
Pentru a solicita o refacturare te rugam sa ne contactezi la comenzi@myfloor.ro si sa ne transmiti atat datele comenzii ce trebuie refacute, cat si noile date de facturare.
Am primit un produs defect/deteriorat. Ce pot sa fac?
Daca ai primit produsul deteriorat urmeaza pasii de mai jos:
- fa cateva poze produsului, din care sa reiasa cat mai bine ca este deteriorat.
- trimite-ne o sesizare completand formularul de reclamatii si sesizari din contul de client.
Atentie: Produsul/produsele pot fi returnate doar in termen de 14 zile.
Cand se livreaza comanda mea?
De fiecare data cand predam curierului comanda ta vei primi un email care va contine data estimativa de livrare. Statusul comenzii poate fi urmarit in timp real folosind codul de tracking.
Nu am primit factura. Ce pot sa fac?
actura poate fi descarcata din contul de client imediat dupa ce comanda a fost confirmata via email.
Din Cont Client, sectiunea Comenzile mele, selecteaza comanda, descarca factura si salveaz-o sau printeaz-o.
De asemenea, in momentul in care comanda ta este predata curierului iti vom trimite un email cu detaliile de livrare.
Nu am primit certificatul de garantie. Ce pot sa fac?
In cazul in care nu exista un certificat de garantie in contul tau si nu ai gasit unul nici in colet, te rugam sa ne semnalezi acest aspect in maxim 48h de la primirea coletului.
Cum aflu daca produsul e eligibil pentru retur?
Orice produs comercializat de My Floor poate fi returnat in termen de 14 zile de la data livrarii, completand formularul de retur.
Un produs este eligibil pentru retur daca se afla in aceeasi stare in care a fost livrat (nu prezinta: zgarieturi, deteriorari, accesorii lipsa, ambalaj incomplet).
In cat timp primesc banii inapoi in urma returului?
Banii se vor returna in termen de maxim 14 zile de la primirea produsului la sediul nostru. Suma aferenta comenzii va fi livrata in contul indicat la completarea formularului de retur.
Daca plata a fost efectuata cu card bancar online, restituirea sumei aferente comenzii se va efectua in contul respectiv.
Cum pot anula sau modifica o comanda activa?
Daca nu ai primit inca produsul pe care l-ai comandat si vrei sa anulezi comanda, te rugam sa ne contactezi la comenzi@myfloor.ro sau la numarul de telefon 0754 010 360
Am primit coletul incomplet. Ce pot sa fac?
Daca ai constatat ca iti lipsesc anumite produse din colet, iti recomandam sa ne contactezi in maxim 48 de ore de la receptionarea coletului.
Am primit un alt produs decat cel comandat. Ce pot sa fac?
Daca ai semnalat eroare la momentul receptiei marfii, iti recomandam sa refuzi coletul la livrare.
In cazul in care ai acceptat coletul, te rugam sa ne contactezi prin intermediul sectiunii LIVE CHAT, la numarul de telefon 0754 010 360 sau la adresa de email comenzi@myfloor.ro furnizand atat datele comenzii, cat si denumirea produsului livrat, dar si codul unic al produsului, cod disponibil in pagina de produs a website-ului www.myfoor.ro.
Care sunt operatiunile premergatoare instalarii parchetului laminat?
Care sunt situatiile speciale in montarea parchetului laminat?
Ce este montarea tip express click a parchetului laminat?