Livrarea produselor comandate de la myfloor se efectueaza pe intreg teritoriul Romaniei, prin modalitatile de livrare prezentate in ultima etapa de finalizare a comenzii.
In cadrul fiecarei comenzi sunt specificate produsele comandate, pretul, modalitatea de plata, termenul de plata, datele persoanei care a realizat comanda si adresa de livrare si/sau facturare.
Vanzatorul va emite catre Cumparator o factura pentru produsele livrate, obligatia Cumparatorului fiind sa furnizeze toate informa?iile necesare emiterii facturii conform cu legislatia in vigoare.
Pentru o comunicare corecta a facturii aferente Comenzii, Cumparatorului ii revin obligatiile de a-si actualiza ori de cate ori este cazul datele din Contul sau si de a accesa informatiile si documentele aferente fiecarei Comenzi, existente in CONT CLIENT.
Prin aceasta modalitate de comunicare Cumparatorul va detine, accesand CONT CLIENT, o evidenta a facturilor emise de MyFloor, putandu-le salva si arhiva la randul sau in orice moment si in orice modalitate pe care o doreste.
Daca aveti deja un CONT CLIENT si ati salvat adrese de livrare si facturare, acestea se vor incarca automat la completarea unei comenzi online.
Costurile de livrare sunt calculate automat in cosul de cumparaturi pentru livrarea prin curier, la ultima etapa de finalizare a comenzii.
Aceste costuri difera in functie de distanta pana la adresa de destinatie, precum si de valoarea totala a bunurilor comandate (in cazul livrarii cu flota proprie/ a partenerului MyFloor) sau de greutatea produselor (in cazul livrarii prin curier).
Termenul de livrare pentru:
Produs in stoc - 1-2 zile lucratoare de la plasarea comenzii, cu exceptia sarbatorilor legale
Produs comanda speciala- va fi comunicat de catre un reprezentant al MyFloor
In cazul in care din motive independente de departamentul de logistica al partenerului MyFloor comanda realizata nu poate fi livrata conform estimarii furnizate, myfloor se obliga sa informeze clientii asupra acestor schimbari.
Pentru orice modificare ce implica livrarea comenzii puteti sa solicitati ajutorul unui reprezentant myfloor prin intermediul sectiunii LIVE CHAT, la 0754 010 360 sau via email la comenzi@myfloor.ro
MyFloor pune la dispozitie transportul produselor comandate direct la adresa clientului.
Costul si conditiile de livrare fie prin compania de curierat cu care suntem parteneri, fie prin flota proprie/ a partenerului MyFloor sunt afisate in pagina de finalizare comanda.
Pentru localitati in afara retelei de curierat, livrarea se va face contra unei taxe suplimentare care este afisata in mod automat dupa inserare adresei la care se doreste expedierea coletului.
Verificare produselor cade in responsabilitatea cumparatorului, reclamatiile ce depasesc 14 zile calendaristice de la momentul intrarii in posesie a coletului nu vor fi acceptate.
Serviciul de livrare a produselor comandate oferit de MyFloor este asigurat cu conditia ca regulile precizate mai jos sa fie respectate.
Atentie: Conducatorul autovehiculului va ajuta la descarcarea marfii din masina, insa nu si la manipularea sa in vecinatate, de aceea va recomandam ca in cazul in care aveti marfuri voluminoase sa aveti personal pentru manipularea produselor.
Pentru alte informatii legate de livrare aveti posibilitatea transmiterii unei solicitari prin intermediul formularului de contact, pe adresa de e-mail la comenzi@myfloor.ro